صرافی ایرانی رمزینکس خرید و فروش راحت با کمترین کارمزد با تعداد بالای ارز :: گیم زیپ دانلود بازی و فیلم

گیم زیپ دانلود بازی و فیلم

تعرفه تبلیغات در سایت

آخرین مطلب

لینک های سایت

خرید و فروش آسان ارز دیجیتال با رمزینکس 

رمزینکس

انتخاب یک صرافی معتبر که از همه جنبه‌های خیال شما راحت کند و مجبور نباشد که هم‌زمان در چند صرافی حساب داشته باشد از گام‌های مهم در ورود به دنیای ارزهای دیجیتال است. 

 رمزینکس به عنوان یک صرافی ایرانی و اعتبار چندساله‌ای که در این زمینه دارد به دلایلی مختلفی می‌تواند بهترین گزینه برای کاربران تازه وارد یا تریدرهای حرفه‌ای باشد. 

  اعتبار و تجربه  صرافی رمزینکس یک صرافی دانش‌بنیان است که توسط جمعی از دانش آموخته‌ها و نخبه‌های ایرانی دانشگاه صنعتی شریف فعال در حوزه بلاکچین و رمزارزها با سابقه چند ساله راه‌اندازی شده است.

صرافی رمزینکس از اولین صرافی‌های ارز دیجیتال داخل ایران است. حجم بالای معاملات، اعتماد کاربران و گسترش پیوسته بازار ارزهای دیجیتال همگی از نشانه‌های اعتبار بالای رمزینکس است. 

 امنیت در صرافی رمزینکس بازار معاملاتی همتا به همتا اپلیکیشن اختصاصی و حرفه‌ای کارمزدها در رمزینکس تنوع بالای رمز ارزها   چگونه در صرافی رمزینکس شروع به کار کنیم؟ 

خرید ارز دیجیتال از صرافی ارز دیجیتال ایرانی رمزینکس روند ساده‌ای دارد.   

  ابتدا باید در سایت ثبت‌نام کنید.   مدارک هویتی خواسته شده را ارسال کنید.    با ارسال مدارک سطح برنزی برای شما فعال خواهد شد. 

لینک ورود برای ثبت نام  


موافقین۰ مخالفین۰
نظرات مطالب مفید , پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۰۴:۰۲ ب.ظ
۲۱۸ کاربر این مطلب را دیده اند و تعداد کل بازدید ها از این پست : ۲۴۷

نظرات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی