بایگانی مهر ۱۳۹۹ :: گیم زیپ دانلود بازی و فیلم

گیم زیپ دانلود بازی و فیلم

تعرفه تبلیغات در سایت

آخرین مطلب

لینک های سایت

میخوایم بریم به دنیای کودکی مان ما دهه 60 تی های پردغدغه دراین دوران زندگیمان

چه خوش بود دوران کودکیمان دردهه ی جنگ زده 60 و چه آرامشی دراون دوران در طفولیتمان تا به الان برای ما به خاطره شیرینی در ذهنمان تا به الان به یادگار مانده است . بله اگرچه جنگ بود و کوپن و تنگدستی مردم و شوق یاری رساندن مردم به رزمندگان جنگ آری دلمان لبریز از سادگی و غرق در محبت به هموطن درحال تلاطم بود . وما کودکان به جز داشتن 2 کانال تلویزیونی و بازیهای ساده هفت سنگ و قایم باشک تفریحی نداشتیم و با ورود نسلی از بازیهای جدید ان روزها متل آتاری و بعدها میکرو وسگا دنیای خوشی هایمان غرق درلذت وصف نشدنی شد . و به پاس داشتن آن روزگاران شیرین و به قصد سفری به گذشته و زنده کردن خوشیهای آن دوران می خواهم چند بازی محبوب از کنسولهای آن دوران را برایتان تهیه کنم و امیدوارم که کمال لذت راببرید .

بازی اول بازی همیشه محبوب خودم والبته کلی از هم نسلی های خود بنام . اربات :) سوپرماریو

  • لینک دانلود : Download کالکشن

بازی دوم سری محبوب شورش درشهر نسخه جدید ریمیک با همان گرافیک 16 بیتی و لذت وصف نشدنی گیم پلی عالی

  • لینک دانلود : Download شورش در شهر 5

  • لینک دانلود : Download شورش در شهر 6

  •          لینک دانلود : Download شورش در شهر زامبی ها 

بازی سوم لاک پشتهای نینجا Teenage Mutant Ninja Turtles: Red Sky نسخه کم حجم کامپیوتر 25 مگابایت

  • لینک دانلود : Download لاک پشتهای نینجا

سری چهارم بازی بسیار محبوب و کمیباب پلیس آهنی ROBOCOP 3 با حجم 25 مگابایت مخصوص کامپیوتر

  • لینک دانلود :  Download  پلیس آهنی

سری پنجم بازی همیشه محبوب هواپیمای آتاری با حجم 2 مگابایت برای کامپیوتر

  • لینک دانلود : Download هواپیمای آتاری

۰ نظر سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۰ ق.ظ
موافقین۰ مخالفین۰

دانلود نسخه فشرده بازی  PES 2021 برای کامپیوتر آپدیت جدید

 

pes 2021

 PES 2021 

شیوع ویروس کرونا/Covid-19 در ورزش‌های مختلف اختلال به‌وجود آورد و شاهد به تعویق افتادن لیگ‌های مختلف فوتبال بودیم. از آن‌جایی که پنجره نقل و انتقالات هم به زمان دیگری موکول خواهد شد، احتمال می‌رود پس از عرضه نسخه جدید FIFA و PES، شاهد آپدیت‌هایی برای انتقال بازیکنان به تیم‌های جدید خود باشیم. در توضیحات آپدیت فصلی eFootball PES 2020‌ آمده است «به‌خاطر شیوع ویروس کرونا و اتفاقات رخ داده شاهد اعمال تغییرات ناگهانی روی لیگ‌ها و تورنومنت‌های مختلف بودیم. ازاین‌رو احتمال دارد تغییرات داخل بازی تاحدی شبیه‌به تغییرات واقعی تیم‌ها و بازیکنان نباشد. قطعا تغییرات اعمال شده در آینده، بدون هیچ اطلاع قبلی در قالب آپدیت به بازی اضافه می‌شود.برای دانلود این بازی مهیج با گیم زیپ همراه باشید.

سیستم مورد نیاز:

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 SP1/8.1/10 – 64bit

Processor: Intel Core i5-3470 / AMD FX 4350

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 670 / AMD Radeon HD 7870

DirectX: Version 11

Storage: 55 GB available space

Additional Notes: Resolution 1280 x 720

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 – 64bit

Processor: Intel Core i7-3770 / AMD FX 8350

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 760 / AMD Radeon R9 270X

DirectX: Version 11

Storage: 55 GB available space

Additional Notes: Resolution 1920 x 1080

اطلاعات دانلود

 حجم فایل : 16.5گیگابایت

 فرمت : RAR

 نسخه : FitGirl

لینکهای دانلود : 

۰ نظر شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۸ ب.ظ
موافقین۰ مخالفین۰

بازی کمیسر سگا مخصوص گوشی موبایل و کامپیوتر با حجم  5 مگابایت

کمیسر سگا

بازی کمیسر سگا مخصوص گوشی اندروید و کامپیوتر

در این پست برای شما عزیزان یک بازی بسیار خاطره انگیز و زیبا از کنسول محبوب سگا بنام کمیسر را در دو نسخه مخصوص موبایل و کامپیوتر آماده کرده ایم که به راحتی قابل نصب درگوشی و کامپیوتر میباشد و با حجم ناچیز 5 مگابایت دراختیار شما قرار داده ایم امیدواریم که خاطرات خوش گذشته برایتان زنده شده باشد و خنده و شادی برلبانتان نقش بسته شود با ارزوی بهترینها برای شما همراهان .

  • لینک دانلود اول     : Download
  • لینک دانلود کمکی : Download
۱ نظر جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۳ ب.ظ
موافقین۰ مخالفین۰

دانلود نسخه فشرده بازی The Uncertain Light At The End برای PC

دانلود بازی The Uncertain Light At The End برای کامپیوتر

بازی The Uncertain: Light At The End داستان فوق العاده هیجان انگیزی برای شما دارد و قرار است که با ترس‌های خود روبرو شوید. شما در این بازی مجبور به پنهان شدن هستید و باید در برابر کسانی قد علم کنید که تا همین اواخر به شما خدمت کرده‌اند و حال به دشمنان بزرگ شما تبدیل شده‌اند. آن‌ها قصد شکار شما را دارند و دوستان و خانواده‌ی شما را یک به یک می‌ربایند. شما نمی‌دانید که کجا حضور دارید یا چه اتفاقی برای آن‌ها روی داده است. هیچ چیز مطلقی در بازی وجود ندارد و شما باید با انجام دادن یک‌سری کاراه، هم خودتان را نجات داده و هم به دنبال عزیزان خود بگردید.تنها گزینه‌ی امن در حال حاضر پنهان شدن است و بدون هیچ امیدی صرفا باید زنده بمانید. سعی کنید توجهی به اتفاقات پیرامون خود نداشته باشید و با یک قانون که همان پنهان شدن است زندگی کنید. بشریت تقریبا نابود شده است و هم‌اکنون ربات‌ها بر زمین حکومت می‌کنند. در این بازی یک ربات مخترع به نام RT را می‌بینیم که به گروه کوچکی از ربات‌اهی همفکر پیوسته است و سعی می‌کند که به معدود انسان‌های زنده مانده کمک کند.

               

                         

              free game download

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 x64 and UP

Processor: Intel i3 or AMD equivalent or better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Graphics NVIDIA GTX 1060 or higher

DirectX: Version 11

Storage: 15 GB available space

Sound Card: Soundcard

      دانلود نسخه FitGirl

۱ نظر جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۹، ۰۵:۲۹ ب.ظ
موافقین۰ مخالفین۰

ماین ارزهای دیجیتال با کامپیوتر و موبایل و کسب درآمد با قابلیت برداشت و واریز به حساب

bitcoin

با سلام خدمت شما دوستان عزیز اگر به دنبال استخراج و ماین ارزهای دیجیتال میباشید و سخت افزار مناسب این کارراندارید ما به شما استفاده از این سایت را توصیه میکنیم که میتوان به راحتی با یک سیستم قدیمی و اینترنت و جستجوگر گوگل کروم و یا حتی در موبایل میتوان استفاده کرد و ازارزهای معتبری چون بیتکوین و اتریوم و ریپل و دوج ودیگرارزها را ماین یا به صورت فکت استخراج کرد. 

لینک ورود به سایت :

۰ نظر شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۱:۲۹ ب.ظ
موافقین۰ مخالفین۰

آپلودسنتر رایگان با 120 گیگ فضا با قابلیت کسب درآمد به دلار از لینکهای دانلود 

                      upload

با سلام اگر شما نیاز به آپلود فایلهای خود و به اشتراک گذاری برای سایت و وبلاگ و یا فایلهای پیام رسانهای خود دارید و با محدودیت آپلود در دیگر آپلودسنترها و حجم آپلودی هستید ما به شما توصیه میکنیم که از این آپلودسنتر استفاده کنید فضای مناسب و سرعت بارگذاری ریموت آپلود و امکانات بینظیر این آپلودسنتر قطعا شمارو شگفت زده خواهد کرد .

لینک ورود به آپلود سنتر  :  

۰ نظر شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۱:۰۹ ب.ظ
موافقین۰ مخالفین۰

درآمد به دلار از طریق استخراج و ماین بیتکوین و اتریوم و چند ارز معتبر دیگر کاملا تست شده 

ثبت نام در سایت

برای ثبت نام در سایت لینک زیر را  بزنید.

https://www.dualmine.com/?ref=42659

بعداز کلیک کردن بر روی دکمه بالا شما وارد صفحه اصلی dualmine می شوید.در سربرگ سایت سمت راست برو روی Register کلیک کنید.فیلدهای ثبت نام برای شما نشان داده خواهد شد مانند عکس زیر:
– در فیلد first name » نام خود را وارد کنید.– در فیلد last name » نام خانوادگی را وارد کنید.– در فیلد user name » نام کاربری خود را وارد کنید.– در فیلد email address » آدرس ایمیل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید.– در فیلد password » پسورد یا گذرواژه خود را وارد کنید.– در فیلد password » دوباره پسورد یا گذرواژه خود را وارد کنید.– قسمت پنج مربوط به احراز هویت ربات است که باید کپچا را حل کنید.– قسمت ششم هم مشاهده قوانین سایت را بزنید.
– قسمت هفتم هم باید دکمه Register را بزنید.
 

  • قدرت اولیه استخراج از که خوده سایت هدیه به شما می دهد 100gh می باشد.اما شما می توانید با اشتراک گذاری سایت در فیسبوک و تویتر 100 گیگاهش رایگان دریافت کنید که مجموع می شود 200 گیگاهش.

  • بررسی پنل کاربری dualmine

  • Dashboard » در این قسمت شما هر زمان که بخواهید به پنل کاربری خود برگردید کافیست یکبار کلیک کنید.Profile » در این قسمت شما به راحتی می توانید پروفایل خود و یا آدرس کیف پول ارزهاو یا ورود دو مرحله ای ویرایش و ایجاد کنید.Tickets » در این قسمت شما می توانید در خواست پشتیبانی کنید تا مشکلات شما رفع شوند.Orders » در این قسمت تمامی سفارشات خودتان را میتوانید مشاهده کنید.Payouts » در این قسمت شما می توانید پرداخت های خودتان را مشاهده کنید و پرداخت جدید ایجاد کنید.Reinvest » در این قسمت شما می تواند هر چقدر که ارز استخراج کرده اید و در پنل کاربری دارید تبدیل به قدرت استخراج کنید بدون اینکه در سایت سپرده گذاری مجدد کنید.Profits » در این قسمت شما می توانید نمودار بدست آوردن ارز دیجیتال خود را بصورت روزانه ، ماهانه ، سالانه مشاهده کنید.Cryptonits NEW » این بخش توضیحاتی در مورد ارز CRT داده و شما می توانید در سایت این ارز را استخراج کنید و یا در بورس بفروشید قیمت هر یک CRT یک دلار می باشد.Exchange » در این قسمت شما می توانید ارز های خودتان را تبدل کنید به ارز های دیگر البته برای این کار باید به صفحه Exchange مراجعه کنید و به آدرسی که سایت گذاشته مراجعه و ثبت نام کنید.Convert » در این قسمت به راحتی می توانید ارز های بدست آماده در سایت را به ارز های دیگه ای که در سایت وجود دارد تبدیل کنید.Referral » در قسمت زیرمجموعه ها شما می توانید تاریخچه عضویت زیرمجموعه های خودتان را مشاهده کنید ، همچنین مشاهده خریدهای پاور استخراج ارز توسط زیرمجموعه شما .Playroom » این قسمت یک اتاق بازی است شما می توانید با مراجعه به این قسمت بازی کنید .Logout » این قسمت هم برای خارج شدن از پنل کاربری شما می باشد.

۰ نظر جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۹، ۰۳:۵۱ ب.ظ
موافقین۰ مخالفین۰

بازی سوپر ماریو کالکشن بی نظیر و خاطره انگیز با حجم کم برای کامپیوتر

ماریو

بازی سوپر ماریو

بازی ماریو  بدون شک یکی از محبوب ترین و بی نظیرترین سری بازیهای ساخته شده توسط تولیدکنندگان و ناشر بازیهای ویدیوی میباشد و تمامی گیمرا از همان ابتدا از طرفداران پروپاقرص این گیم بی نظیر شدند و همه چی از کنسول میکرو (فامیکام) شروع شد و تا به امروز همچنان نسخه های متعدد و جدیدی از این بازی روانه بازار صنعت بازیهای ویدیوی میشود ما این نسخه را که مخصوص کامپیوتر میباشد و با حجم بسیار ناچیز 5 مگابایت برای شما تهیه کرده ایم و امیدواریم خاطرات خوب گذشته را برایتان زنده و به آن دوران خوش برده باشیم . سایت وین دانلود ساعات خوشی را برای شما آرزومند است .

 

۰ نظر سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۰ ب.ظ
موافقین۰ مخالفین۰

این یه ارز دیجیتال اولیه به اسم کیو هست. اگه ثبت نام کنی توش بهت ۱۵۰۰ کیو می ده، اگر ولتش رو نصب کنی هم ۱۵۰۰ تا کیو دیگه می ده
پیش بینی شده ۱۴ روز دیگه که ارائه می شه ۱ دلار قیمت بخوره. هیچ هزینه ایی نداره. ثبت نام کن نگه دار. به نظر میاد آینده خوبی داشته باشه
هیچ هزینه ایی هم نداره، ثبت نام کن نگه دار

فقط یه اکانت فعال جی میل می خواد

لینک دعوت نامه برای اینکه بتونید ثبت نام کنید 👇

Here is my invite link: https://initiativeq.com/invite/UQKvRJiJkU
بعدازثبت نام پیام بدهید تا تایید اکانت شمارو تایید کنم چون نیاز به دعوتنامه داره و تایید

ارز کیو(Q) حاصل تلاش یک تیم هشت نفره از اعضای تیم پی پال است که مدتی است در شبکه های اجتماعی توسط کاربران غیر ایرانی در حال تبلیغ می باشد. طبق گفته تیم پی پال هدف از ایجاد ارز Q ایجاد یک سیستم پرداخت جدید به جای کارتهای بانکی ست. اگر شما هفت سال پیش دریافت بیت کوین را از دست دادید ، بهتر است که این فرصت را از دست ندهید.

توضیحات کلی درباره ارز کیو:

ارز Q فعلا قیمت گذاری نشده و هدف قیمتی ارز Q در فاز نهایی پروژه رسیدن به قیمت یک دلار به ازای هر Q است.اعتبار این پروژه بسیار بالاست تا جایی که در شبکه های خبری خارج از کشور معرفی شده و بیش از یک و نیم میلیون کاربر فیسبوک در آن ثبت نام کردند و اپلیکیشن Q در گوگل پلی در مدت بسیار کوتاهی بیش از ۱۰۰ هزار نصب گرفته است. چیزی برای از دست دادن وجود ندارد اما اگر این سیستم پرداخت به یک روش پرداخت جهانی منجر شود Q می تواند ارزش زیادی داشته باشد.                 
لینک دعوت نامه برای ثبت نام

https://initiativeq.com/invite/UQKvRJiJkU

ای دی برای تایید حساب در تلگرام پیام بدهید.
@hrsh6226
لینک چنل :  
@Qcryptos
 موقعیت عالی را از دست ندهید.
کافی توی گوگل سرچ کنید توکن Meme تا قدر این ارزهای رایگان را بدونید

۰ نظر جمعه, ۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۹ ب.ظ
موافقین۰ مخالفین۰